Η τεράστια δυναμική που έχει αποκτήσει πλέον το internet, δημιουργεί επιτακτική ανάγκη, την ηλεκτρονική προβολή της επιχείρησής σας ή της δραστηριότητάς σας μέσα από το διαδίκτυο.

Η “Master Designers” δραστηριοποιείται στο συγκεκριμένο χώρο, δημιουργώντας πραγματικά εντυπωσιακά web sites και λογότυπα (αρκεί κάποιος να επισκεφθεί τη δική τους ιστοσελίδα www.masterdesigners.gr και θα καταλάβει)! 

Η “
Master Designers” μπορεί να αναδείξει την εικόνα της επιχείρησής σας ή της δραστηριότητάς σας, με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο.
Δημιουργεί εντυπωσιακά, λειτουργικά και δυναμικά Web Sites και e-shops, ανάλογα με τις απαιτήσεις σας.
 
Σχεδιάζει μοναδικά Λογότυπα και Εταιρικές Ταυτότητες, αποδίδοντας με υπευθυνότητα το κύρος που αναλογεί στην επιχείρησή σας ή τη δραστηριότητά σας.

Στοιχεία Επικοινωνίας : www.masterdesigners.gr
                                        
info@masterdesigners.gr

Νάτη και η Philips…

Izzy

Στον συνωστισμένο χώρο των multi-room ηχείων μια ακόμη λύση που έχει πολύ ενδιαφέρον: Είναι τα Izzy BM5 και Izzy BM50. Με στόχο να μείνει η λύση ΟΣΟ πιο απλή γίνεται, η νέα λύση φαίνεται να είναι όσο πιο απλή γίνεται.

Συνδέεις όσα πιο πολλά συστήματα και τα δουλεύεις μαζί, ή το καθένα ξεχωριστά. Τα Izzy επιτρέπουν σε users να ακούνε από πλειάδα πηγών, ακόμη και mobile apps ή CDs, χωρίς να έχεις σύνδεση WiFi. Μόνο ένα ηχείο από όλα πρέπει να είναι συνδεδεμένο σε smartphone και tablet με Bluetooth. Στη συνέχεια το Izzylink αναλαμβάνει τον ήχο σε κάθε σημείο του σπιτιού.

Izzy 2

Δύο μοντέλα

Το Izzy BM5 είναι ένα απλό, τετράγωνο ηχείο που μπορεί να συνδεθεί μέχρι και με τέσσερα άλλα ηχεία Izzy. Με απλό interface σερβίρει τον ήχο σε δύο 2.5-inch και ένα bass port.

Το άλλο είναι το Izzy BM50. Ένα πιο slim multi-room ηχείο που περιλαμβάνει ακόμη: CD player, ραδιόφωνο, αναπαραγωγή USB αλλά και Bluetooth ασύρματη σύνδεση. Μόνο του ή συνδεδεμένο με BM50 ή αλλά BM5 ηχείο με το Izzylink. Διαλέγεις CD, ραδιόφωνο και από άλλο BM50 και έτοιμος.

Izzy 00

Η εταιρία ισχυρίζεται πως μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις out of the box, χωρίς passwords, routers και apps. Μόνο με το κουμπί Izzylink ‘group’ δουλεύουν όλα μαζί, ενώ με ένα δεύτερο δουλεύει μόνο του το ένα.

Izzy 97
2015 World Rally Championship / Round 11 /  Tour de Corse // 1st - 4th October, 2015 // Worldwide Copyright: M-Sport/McKlein

2015 World Rally Championship / Round 11 / Tour de Corse // 1st – 4th October, 2015 // Worldwide Copyright: M-Sport/McKlein
Συγκλονιστικά όμορφα πλάνα. Ελεγεία στην οθόνη σας…

Sony a7S II 4K sample video 2 in NYC

Χρώμα, νύχτα και μια από τις πιο εμβληματικές πλατείες στον κόσμο.

philips_276E7QDSW_

Η MMD, brand license partner των οθονών Philips, ανακοινώνει μία ανανεωμένη σειρά καταναλωτικών οθονών Η/Υ. Με panel τεχνολογίας AH-IPS στην έκδοση των 23 ιντσών και panel PLS LED στις 24 και 27 ίντσες, οι τρεις νέες οθόνες της σειράς E-Line προσφέρουν ζωντανά, ρεαλιστικά χρώματα και ευρείας γωνίας θέαση, με κομψό σχεδιασμό για μία στυλάτη και φρέσκια παρουσία για κάθε χώρο.


Εκθαμβωτικός σχεδιασμός
Η τελευταία «σοδειά» οθονών της σειράς E-Line συνεχίζει την παράδοση του smart design που έχει καταστήσει τις καταναλωτικές αυτές οθόνες επιτυχημένες τα τελευταία χρόνια. Σχεδιασμένες με γυαλιστερό λευκό φινίρισμα και λεπτή, κομψή, μεταλλική βάση, οι 24 και 27 ιντσών οθόνες συμπληρώνουν τη διακόσμηση του σπιτιού σας. Η 23 ιντσών οθόνη διατίθεται με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα, ενώ διαθέτει γυαλί από τη μία άκρη μέχρι την άλλη και στενό περίγραμμα για άψογη εμφάνιση. Για ακόμα πιο κομψή εμφάνιση, το εμπρόσθιο πλαίσιο κάθε μοντέλου είναι ελεύθερο από κουμπιά αφής: όλες οι οθόνες διαθέτουν ένα διακριτικά τοποθετημένο EasySelect πλήκτρο στο πίσω μέρος για γρήγορη προσαρμογή των ρυθμίσεών τους.

Σχολιάζοντας τις νέες οθόνες της σειράς E-Line, ο Artem Khomenko, Product Manager EMEA των Οθονών Philips, αναφέρει,
“Όταν οι χρήστες επιλέγουν οθόνη για το χώρο που ζουν, η εμφάνιση έχει πραγματικά σημασία. Όσο προηγμένη και να είναι η τεχνολογία, η συνολική εμφάνιση πρέπει να συμπληρώνει τη διακόσμηση του σπιτιού. Αυτό σημαίνει έξυπνη, φρέσκια γραμμή και σίγουρα χωρίς πολλά καλώδια. Με clean look και γυαλιστερό φινίρισμα, οι οθόνες αυτές είναι σχεδιασμένες να συνδυάζουν την κομψότητα με τη φανταστική εμπειρία θέασης”
Φοβερή ποιότητα εικόνας
Οι οθόνες των 24 και 27 ιντσών λειτουργούν με τεχνολογία PLS LED, ενώ το μοντέλο των 23 ιντσών διαθέτει panel AH-IPS. Και οι δύο τεχνολογίες προσφέρουν εκθαμβωτική εμπειρία θέασης, με υπερευρείες γωνίες θέασης 178 μοιρών, καθιστώντας δυνατή την παρακολούθηση της οθόνης ακόμα και από τα πλάγια. Η εικόνα είναι σταθερά ευκρινής και με ζωντανά χρώματα, κάνοντας τις οθόνες ιδανικές τόσο για φωτογραφίες, ταινίες ή περιήγηση στο διαδίκτυο, όσο και για επαγγελματικές εφαρμογές που απαιτούν πιστότητα χρωμάτων και σταθερή φωτεινότητα ανά πάσα στιγμή. Σχετικά με τα χρώματα, οι δύο PLS οθόνες μπορούν να αναπαράγουν 82% της γκάμας χρωμάτων NTSC (εν αντιθέσει με το 72% που αναπαράγουν οι συμβατικές οθόνες), που σημαίνει ότι μπορούν να εμφανίσουν ευρύτερο φάσμα χρωμάτων για ακόμα πιο ρεαλιστικές εικόνες. Και οι τρεις οθόνες διαθέτουν ανάλυση 16:9 Full HD 1920 x 1080 για πλούσια λεπτομέρεια και αντίθεση και τεχνολογία Philips Flicker-free για εξαιρετικά σταθερή εικόνα που κρατά τα μάτια ξεκούραστα ακόμα και μετά από πολλές ώρες θέασης.
Για την ενίσχυση της ποιότητας εικόνας, οι οθόνες είναι εξοπλισμένες με τεχνολογίες Philips Smart εξαιρετικής απόδοσης απεικόνισης: το SmartContrast αναλύει το περιεχόμενο της οθόνης και προσαρμόζει αυτόματα την ένταση των χρωμάτων και του οπίσθιου φωτισμού για καλύτερες ψηφιακές εικόνες και video. Οι χρήστες μπορούν επίσης να ενεργοποιήσουν μια ειδική Economy λειτουργία για την ιδανική προβολή καθημερινών επαγγελματικών εφαρμογών και χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος. Το SmartImage Lite αναλύει επίσης το περιεχόμενο της οθόνης και ενισχύει δυναμικά την αντίθεση, τον κορεσμό των χρωμάτων και την ευκρίνεια της εικόνας για ασύγκριτη απόδοση προβολής – όλα σε πραγματικό χρόνο με το πάτημα ενός κουμπιού.

Συνδεσιμότητα με smartphone
Όλο και περισσότεροι χρήστες καταγράφουν πλέον εικόνες και video στα smartphone τους. Ωστόσο η αναπαραγωγή στη μικροσκοπική τους οθόνη μειώνει την απόλαυση της θέασης. Με τις νέες οθόνες της σειράς E-Line, οι χρήστες μπορούν να συνδέουν τα κινητά τους τηλέφωνα ή άλλες συμβατές με MHL συσκευές μέσω ενός καλωδίου MHL και να βλέπουν τα HD video να ζωντανεύουν με πλήρη ψηφιακό ήχο στη μεγάλη οθόνη. Επιπλέον η φορητή συσκευή φορτίζεται ταυτόχρονα, ώστε να μην ξεμένει από μπαταρία κατά τη διάρκεια της προβολής.
Οι νέες Philips οθόνες 237E7QDSB, 246E7QDSW και 276E7QDSW θα είναι διαθέσιμες στα μεγαλύτερα καταστήματα ηλεκτρονικών στις αρχές Νοεμβρίου με τις παρακάτω ενδεικτικές τιμές: 237E7QDSB €199, 246E7QDSW €209 και 276E7QDSW €289.

Philips E-Line Series
  • Panel 23” AH-IPS LCD / 24”-27” PLS LED
  • Ανάλυση Full HD 1920 x 1080 @60Hz
  • Γωνία προβολής 178º / 178º
  • Φωτεινότητα 250 cd/m²
  • Υποδοχές VGA, DVI-D, MHL-HMDI
yahoomail

Η Yahoo ανακοίνωσε ότι προχωρά σε μεγάλη αναβάθμιση των εφαρμογών Yahoo Mail σε όλες τις πλατφόρμες (desktop, Android και iOS), παρουσιάζοντας ένα ανανεωμένο περιβάλλον χρήσης, δυνατότητα προσθήκης πολλαπλών λογαριασμών ακόμη και από άλλες υπηρεσίες email, ενώ καταργεί τα passwords.


Φυσικά, η πιο σημαντική είδηση είναι η κατάργηση των passwords με τη λειτουργία Account Key. Ουσιαστικά, ο χρήστης συνδέει τον λογαριασμό Yahoo με το smartphone του μέσω του αριθμού τηλεφώνου και όταν χρειαστεί να συνδεθεί στον λογαριασμό του, είτε στο desktop είτε στη φορητή συσκευή, η εταιρεία στέλνει απλά μια ειδοποίηση για αποδοχή ή απόρριψη της εισόδου. Η χρήση της λειτουργίας Account Key δεν είναι υποχρεωτική, ωστόσο, η Yahoo σκοπεύει να την εφαρμόσει και σε άλλες υπηρεσίες της.


Σε ό,τι αφορά τους πολλαπλούς λογαριασμούς, ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα προσθήκης λογαριασμών Hotmail, Outlook και AOL Mail στην εφαρμογή Yahoo Mail με συγχρονισμό των mailboxes. Δυστυχώς, δεν συμπεριλαμβάνεται υποστήριξη λογαριασμών Gmail.


Κλείνουμε με τις νέες mobile εφαρμογές για συσκευές iOS και Android, οι οποίες είναι ήδη διαθέσιμες στα αντίστοιχα καταστήματα [Google Play Link / App Store Link]. Στο εξής έχουν τη δυνατότητα σύνδεσης με κοινωνικά δίκτυα για αυτόματη λήψη φωτογραφιών που θα μπορεί να ορίζει ο χρήστης ως εικόνα προφίλ, δυνατότητα διαχείρισης με χειρονομίες και βελτιωμένη λειτουργία αναζήτησης που καλύπτει συνολικά όλα τα emails από όλα τα συνδεδεμένα mailboxes των διαφόρων λογαριασμών.
skype-chats-new

Η Microsoft προσθέτει ακόμα μία ενδιαφέρουσα λειτουργία στην υπηρεσία Skype, η οποία θα μας δώσει τη δυνατότητα να ξεκινήσουμε συνομιλία με οποιονδήποτε αρκεί να του στείλουμε ένα μοναδικό link μέσω email, Facebook, WhatsApp, Messenger, Twitter κλπ. χωρίς να είναι απαραίτητα χρήστης της υπηρεσίας ή καταχωρημένος στις επαφές μας.

Η λειτουργία αποστολής chat link είναι διαθέσιμη μόνο για τις desktop εκδόσεις της υπηρεσίας σε Windows και Mac (προχωρήστε σε αναβάθμιση) πατώντας στο κουμπί “+New” σε ΗΠΑ και

Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά πολύ σύντομα θα μπορούμε να την εκμεταλλευτούμε σε όλο τον κόσμο από οποιαδήποτε συσκευή και πλατφόρμα.

sg5

Πέρασε αρκετός καιρός από τα αποκαλυπτήρια των νέων Samsung Gear S2 smartwatches με λειτουργικό σύστημα Tizen OS και όσο πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας είναι λογικό ότι η εταιρεία θα προσπαθήσει να πείσει το κοινό για την χρησιμότητα τους. Το promo video που ακολουθεί ονομάζεται “Dial In” και αναδεικνύει ορισμένες από τις λειτουργίες τους, όπως την παρακολούθηση της άσκησης, τη δυνατότητα αποστολής γραπτού μηνύματος και τη δυνατότητα μετατροπής του σε ρολόι για το κομοδίνο με την αντίστοιχη βάση.

google_play_new

Η Google αλλάζει εκ νέου ριζικά την εμφάνιση του Google Play, καθώς η εταιρεία κυκλοφορεί αναβάθμιση του καταστήματος εφαρμογών που φέρνει οριζόντιο scrolling, βελτιωμένη λειτουργία αναζήτησης και πιο στοχευμένες προτάσεις.


Η μεγαλύτερη διαφορά είναι εμφανής στην αρχική σελίδα του Google Play, η οποία χωρίζει τις εφαρμογές σε δύο μεγάλες κατηγορίες Apps & Games και Entertainment, με τη δεύτερη να περιλαμβάνει τη μουσική, τις ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές, και τα βιβλία. Επιπλέον, η πλοήγηση γίνεται ευκολότερη με swipes αριστερά και δεξιά για να βλέπεις τις πληροφορίες της εφαρμογής (όχι πάνω-κάτω) και προστέθηκε μια νέα σειρά στην κορυφή που παρουσιάζει το νέο περιεχόμενο στο κατάστημα.


Τέλος, η Google βελτιώνει τον αλγόριθμο αναζήτησης για να προσφέρει καλύτερες και πιο στοχευμένες προτάσεις ανάλογα με τους όρους αναζήτησης και τις συνήθειες του χρήστη, ενώ πρόσθεσε ηλικιακό σύστημα ταξινόμησης για μεγαλύτερη διευκόλυνση των γονέων.

Το ανανεωμένο Google Play θα εμφανιστεί σταδιακά σε όλους τους χρήστες Android μέσα στις επόμενες ημέρες/εβδομάδες.




Επένδυση με πολύ μικρό αρχικό κεφάλαιο, χωρίς πάγια έξοδα και με ελκυστικές αποδόσεις αποτελεί η καλλιέργεια της τρούφας, η oπoiα μπορει να αξιοποιησεί αμέτρητα ανεκμετάλλευτα αγροτεμάχια
Η αναμενόμενη απόδοση της καλοκαιρινής μαύρης τρούφας είναι 5-15 κιλά ανά στρέμμα, ενώ της χειμερινής μαύρης τρούφας είναι 2-10 κιλά ανά στρέμμα

Τρούφα, ο κρυμμένος θησαυρός της γης. Αξιοποιεί άγονες εκτάσεις, απαιτεί ελάχιστες ποσότητες νερού και η αξία της ανταγωνίζεται το χαβιάρι.
Καθαρό εισόδημα 900 ευρώ το κιλό από την τρούφα

Η ενασχόληση με την καλλιέργεια της τρούφας υλοποιείται με πολύ μικρό αρχικό κεφάλαιο, δεν έχει πάγια έξοδα και μπορεί να εξασφαλίσει ελκυστικό εισόδημα.

Στην Ελλάδα υπάρχουν αμέτρητα ανεκμετάλλευτα αγροτεμάχια, επειδή οι κάτοχοί τους μένουν μακριά και εργάζονται στα αστικά κέντρα. Ακόμη και η καλλιέργεια ελιάς ή σιταριού απαιτεί την παρουσία τους εκεί, αρκετές φορές και σε συγκεκριμένο χρόνο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μένουν ανεκμετάλλευτα ή στην καλύτερη περίπτωση τα καλλιεργητικά τους έξοδα να ισούνται με τα έσοδά τους από το συγκεκριμένο χωράφι. Σε αντίθεση με αυτά, η καλλιέργεια της τρούφας δεν απαιτεί την παρουσία του καλλιεργητή.

Το πόση τρούφα μπορεί να αποδίδει μία φυτεία είναι ένα ερώτημα που δύσκολα μπορεί να απαντηθεί με σαφήνεια. Το πόσο εύφορο είναι το έδαφος, το είδος της τρούφας που καλλιεργούμε, οι κλιματολογικές συνθήκες που θα επικρατήσουν τα χρόνια που μεσολαβούν από τη φύτευση μέχρι την πρώτη παραγωγή είναι παράγοντες που επηρεάζουν τη στρεμματική απόδοση μίας φυτείας τρούφας. Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε ενδεικτικά ότι η αναμενόμενη απόδοση της καλοκαιρινής μαύρης τρούφας είναι 5-15 κιλά ανά στρέμμα, με την τιμή παραγωγού να ανέρχεται σε 250 ευρώ το κιλό, ενώ της χειμερινής μαύρης τρούφας είναι 2-10 κιλά ανά στρέμμα, με την τιμή παραγωγού να φτάνει έως και 900 ευρώ το κιλό.

Καθαρό εισόδημα 900 ευρώ το κιλό από την τρούφα
Αυτό που θα πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα είναι ότι τα έσοδα από μία καλλιέργεια τρούφας είναι καθαρά λεφτά, αφού τα έξοδα για την παραγωγή της είναι αμελητέα. Είναι δηλαδή μια επιχείρηση χωρίς ετήσια πάγια έξοδα, αλλά με πολύ σημαντικά έσοδα.
Οι «Επαγγελματικές Ευκαιρίες», με τη συνδρομή του γεωπόνου Κάσσανδρου Γάτσιου, αποκαλύπτουν τα μυστικά για την καλλιέργεια της τρούφας.

Η τρούφα ανήκει στην κλάση των ασκομυκήτων, δηλαδή των μυκήτων που σχηματίζουν τα αναπαραγωγικά τους όργανα, τα σπόρια, μέσα σε μικρούς σάκους που ονομάζονται «ασκοί».

Για να συλλέξουμε τις ώριμες τρούφες, παλαιότερα χρησιμοποιούνταν ο χοίρος. Σήμερα όμως χρησιμοποιείται κυρίως ο εκπαιδευμένος σκύλος, ο οποίος τις εντοπίζει από την οσμή τους
Για να συλλέξουμε τις ώριμες τρούφες, παλαιότερα χρησιμοποιούνταν ο χοίρος. Σήμερα όμως χρησιμοποιείται κυρίως ο εκπαιδευμένος σκύλος, ο οποίος τις εντοπίζει από την οσμή τους

Μεταξύ του Απριλίου και του Ιουνίου δημιουργούνται οι πρώτες τρούφες. Κατά τον Ιούλιο οι μικρές τρούφες είναι ορατές με γυμνό μάτι και ζυγίζουν μερικά γραμμάρια. Τον Αύγουστο αρχίζει η φάση της ταχείας ανάπτυξης της τρούφας.

Η μαύρη τρούφα λόγω των ιδιαίτερων απαιτήσεων που έχει ως προς το έδαφος δεν μπορεί να ευδοκιμήσει παρά μόνο σε μερικά είδη εδαφών και συγκεκριμένα σε ασβεστώδη ή ασβεστούχα με μεγάλο εύρος περιεκτικότητας σε ασβέστιο και με υψηλό pH, καλό αερισμό, καλή στράγγιση και χαμηλή περιεκτικότητα σε άζωτο. Αλλα είδη τρούφας, όπως η θερινή τρούφα, δεν είναι τόσο απαιτητικά, άλλωστε μπορούν να αναπτυχθούν ακόμη και σε ελαφρώς όξινα εδάφη.

Καθαρό εισόδημα 900 ευρώ το κιλό από την τρούφα

Τι πρέπει να γνωρίζετε

Οι τεχνικές καλλιέργειας

Πριν από την εγκατάσταση μίας νέας φυτείας, με φυτά εμβολιασμένα με τον μύκητα της τρούφας, πρέπει να λάβει κανείς υπόψη του τους κάτωθι παράγοντες:

-Την καταλληλότητα του αγρού. Σε γενικές γραμμές ένα χωράφι είναι κατάλληλο εφόσον είναι προσήλιο και έχει ελαφρά κλίση.

-Την ανάλυση του χώματος του εδάφους του αγρού. Αφού επιλέξουμε το χωράφι, πρέπει να γίνει ανάλυση στο χώμα του εδάφους.

-Το είδος των φυτών που θα φυτευτούν. Καθορίζεται το κατάλληλο είδος μυκορριζομένου δένδρου με τον μύκητα της τρούφας που θα επιλεγεί να καλλιεργηθεί, ανάλογα με το κλίμα, το έδαφος κ.λπ.

-Οι προκαταρκτικές εργασίες της φύτευσης είναι το ξερίζωμα της αυτοφυούς βλάστησης, η απομάκρυνση των ριζών των φυτών που ξεριζώνονται, η αναμόχλευση του εδάφους.

Φύτευση
Οι περίοδοι φύτευσης είναι δύο: το φθινόπωρο, από τα μέσα Σεπτεμβρίου έως τον Νοέμβριο, και στο τέλος του χειμώνα, από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Μάρτιο.
Η προμήθεια των μυκορριζομένων φυτών πρέπει να γίνεται από εξειδικευμένες επιχειρήσεις παραγωγής τέτοιων φυτών του εξωτερικού, οι οποίες έχουν την ειδική πιστοποίηση για παραγωγή και εμπορία μυκορριζομένων φυτών από τους ειδικούς για την εργασία αυτή πιστοποιητικούς οργανισμούς της χώρας προέλευσης. Από πειραματικά δεδομένα, έχει διαπιστωθεί ότι δένδρα που έχουν ικανοποιητική παραγωγή τρούφας είναι τα περιποιημένα και κλαδεμένα, τα οποία είναι εγκατεστημένα σε εδάφη με μικρό βάθος και έχουν μέτρια γονιμότητα.

Συγκομιδή
Πριν αρχίσει να παρουσιάζεται η «καρποφορία» της τρούφας, παρατηρείται το φαινόμενο του «καψίματος» κάτω από την κόμη του δέντρου και συνήθως μέχρι εκεί που επεκτείνεται το ριζικό του σύστημα.

Η τρούφα συνήθως βρίσκεται σε βάθος μερικών εκατοστών 10-25 cm μέχρι 40-50 cm από την επιφάνεια του εδάφους. Μερικές φορές οι τρούφες βρίσκονται σε πολύ μικρό βάθος. Για να συλλέξουμε τις ώριμες τρούφες, άλλοτε χρησιμοποιούνταν ο χοίρος, σήμερα κυρίως χρησιμοποιείται ο εκπαιδευμένος σκύλος. Ο χοίρος δεν έχει ανάγκη από ειδική εκπαίδευση. Η οσμή της τρούφας τον ξετρελαίνει. Το σκυλί επίσης είναι ικανό να επισημάνει τις τρούφες. Σε αντίθεση με τον χοίρο, η οσμή της δεν το ξετρελαίνει.

Οι καλλιέργειες αρχίζουν να παράγουν τρούφες στην περίπτωση που τα δέντρα είναι φουντουκιές στον 4ο χρόνο, ενώ στις βελανιδιές από τον 6 χρόνο. Η μέση παραγωγή της μαύρης τρούφας ύστερα από 8 χρόνια είναι 4-5 κιλά το στρέμμα, που μπορεί να φτάσει τα 8-10 κιλά σε πετυχημένες καλλιέργειες.

Τα κυριότερα είδη του μύκητα που μπορούν να καλλιεργηθούν
Η τρούφα συνήθως βρίσκεται σε βάθος μερικών εκατοστών 10-25 cm μέχρι 40-50 cm από την επιφάνεια του εδάφους

Οι τρούφες συμβιώνουν με πολλά είδη φυτών. Τα κυριότερα είδη φυτών των οποίων οι ρίζες συμβιώνουν με το μυκήλιο της τρούφας και τα οποία ευρίσκονται αυτοφυόμενα στα δάση ή καλλιεργούνται σε συστηματικές καλλιέργειες για την παραγωγή τρούφας είναι:

Η δρυς η χνοώδης, ένα από τα κύρια φυτά που συμβιώνει με την τρούφα. Η φουντουκιά είναι εκείνο το δασικό είδος που μετά τη δρυ συμβιώνει πιο συχνά με την τρούφα.
Υπάρχουν περίπου 50 είδη τρούφας. Ολοι αυτοί οι μύκητες όμως δεν είναι εδώδιμοι. Μόνο μία δεκάδα αποτελεί τους εδώδιμους και από αυτούς μερικοί μόνο έχουν υψηλή γαστρονομική και οικονομική αξία, όπως είναι η άσπρη τρούφα ή «τρούφα του Πιεμόντε» και η μαύρη τρούφα, ενώ η τιμή πωλήσεως της θερινής τρούφας, που είναι πολύ διαδεδομένη στα δάση της χώρας μας, είναι πολύ χαμηλότερη.

Η μαύρη τρούφα: Ο μύκητας αυτός αποτελεί το κόσμημα της γαλλικής κουζίνας. Συχνά βρίσκονται τρούφες με βάρος μεγαλύτερο των 400 γραμμαρίων, ενώ στα μέσα της περιόδου συγκομιδής της το μέσο βάρος της είναι συνήθως 40 με 50 γραμμάρια.

Τα σπόρια του μύκητα αυτού ευρίσκονται σε ασκούς σε αριθμό 3-4 κατά μέσο όρο ανά ασκό. Το σχήμα τους είναι ελλειψοειδές με χρώμα σκούρο αδιαφανές. Τα σπόρια είναι αγκαθωτά στην επιφάνειά τους, με μικρά σκληρά αγκάθια. Ο προσδιορισμός του είδους της τρούφας με τη χρησιμοποίηση της μορφολογίας των αγκαθιών και των σπορίων γίνεται από ειδικούς έμπειρους εκτιμητές ή σε ειδικά εργαστήρια κατά την πιστοποίηση των διαφόρων ειδών της τρούφας. Ο προσδιορισμός αυτός έχει πολύ μεγάλη σημασία επειδή, όπως προαναφέραμε, υπάρχει τεράστια διαφορά τιμής πωλήσεως στα διάφορα είδη τρούφας και υπάρχει μεγάλος κίνδυνος νοθείας και αισχροκέρδειας.

Η μαύρη τρούφα αναπτύσσεται άριστα σε ασβεστώδη εδάφη με pH (7,0-8,5), ελαφρώς επικλινή, τα οποία έχουν καλή στράγγιση και καλή έκθεση στον ήλιο.

Η τρούφα του καλοκαιριού: Είναι η πλέον διαδεδομένη τρούφα της Ευρώπης. Οι περιοχές που καλλιεργείται ποικίλλουν. Τη βρίσκουμε να αυτοφύεται παντού όπου καλλιεργείται η μαύρη τρούφα αλλά όχι μόνο. Η Ιταλία είναι η χώρα με τη μεγαλύτερη παραγωγή, με μια μέση παραγωγή 60 τόνων, η Γαλλία με 30 τόνους και η Ισπανία με 25 τόνους. Εξωτερικά έχει και αυτή μαύρο χρώμα. Προτιμά τα ασβεστώδη εδάφη, αλλά τη βρίσκουμε και σε οργανικά ή αργιλώδη και σε ορισμένες περιπτώσεις σε ελαφρά όξινα εδάφη. Απαντάται σε υψόμετρο ακόμη και μεγαλύτερο των 1.100 μ.

Η τρούφα της Βουργουνδίας: Θεωρείται κατώτερη σε ποιότητα τρούφα σε σχέση με τη μαύρη τρούφα αλλά ανώτερη από την τρούφα του καλοκαιριού. Στη Γαλλία είναι η δεύτερη καλύτερη τρούφα από την άποψη της ποιότητας, και επομένως από την άποψη της τιμής πωλήσεως παραγωγού. Εξωτερικά έχει και αυτή μαύρο χρώμα.

Η τρούφα του φθινοπώρου: Η τρούφα αυτή, όσον αφορά το μέγεθος, το σχήμα, το χρώμα της επιδερμίδας και των σπορίων της, μοιάζει πάρα πολύ με τη μαύρη τρούφα, με τη διαφορά ότι έχει επιδερμίδα πιο μαύρη από τη μαύρη τρούφα και συνήθως είναι λίγο πιο μικρή από αυτήν. Εξωτερικά έχει και αυτή μαύρο χρώμα.

Η άσπρη τρούφα: Η τρούφα αυτή θεωρείται αρίστης ποιότητος και έχει πολύ μεγάλη εμπορική αξία. Ονομάζεται επίσης και «τρούφα του Πιεμόντε» (Ιταλία) επειδή καρποφορεί άφθονα στην περιοχή αυτή. Αναπτύσσεται και σε άλλες περιοχές της Ιταλίας και της νότιας Γαλλίας αλλά σε μικρότερες εκτάσεις.

Η επιφάνειά της είναι λεία και ελαφρά βελούδινη. Το χρώμα της ποικίλλει από την ασθενή ώχρα μέχρι το σκούρο μπεζ και το ελαφρύ πράσινο. Η σάρκα της είναι μοναδική, με χρώμα λευκό έως κίτρινο ή μερικές φορές γκριζωπό με λευκές λεπτές φλέβες. To άρωμά της είναι ευχάριστα αρωματικό, αλλά διαφέρει από το άρωμα των άλλων ποικιλιών της τρούφας.

Η λευκή τρούφα ζει σε συμβίωση με τις δρυς και τις φιλύρες. Τεχνικές για την παραγωγή φυτών «εμβολιασμένων» με τα μυκόρριζα της άσπρης τρούφας ακόμη δεν έχουν αναπτυχθεί, λόγω της δυσκολίας που έχουν τα σπόρια της άσπρης τρούφας να βλαστήσουν και να εγκατασταθούν στις ρίζες των φυτών.

Πού θα απευθυνθώ
Κάσσανδρος Γάτσιος. Γεωπόνος-Σύμβουλος Επιχειρήσεων. Εταιρεία Symagro - www.symagro.com. Επιστημονικό & Τεχνολογικό Πάρκο Ηπείρου 6944846475- 26510 07653

ΠΗΓΗ: ethnos.gr

Master Designers

Master Designers
Graphic Design & Web Development Solutions

Samsung Galaxy Note 3 Copy

iPhone 5S Copy Hiphone

iPhone 5 Goophone vs Apple iPhone 5

SΛMSUNG Galaxy S3 copy Unboxing

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''
Android smartphone - 179,00€

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''
Android smartphone - 169,00€

ePad 7" A13 - 1.2Ghz

ePad 7" A13 - 1.2Ghz
Android 4.0 - 84,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€
http://lentzco.gr

iPhone 4, 4S parts & Service

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...
Η πόλη των πελαργών

Our Visitors now

Πρωτοσέλιδα

Blog Archive

Η λίστα ιστολογίων μου

Pathfinder.gr Sports - Σούπερ Λίγκα

Sports - Παράξενα

meteo.gr | Πρόγνωση Καιρού

Ο Καιρός

Οι ταινίες της ημέρας

About Me

Σταυρόπουλος Άκης
Ελευσίνα, Φιλιππιάδα, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ
Powered By Blogger