Σοκ προκάλεσε στον χώρο του τένις και όχι μόνο, η είδηση ότι η Αλίσα Κλεϊμπάνοβα πάσχει από καρκίνο.

Η Ρωσίδα έκλεισε την Παρασκευή (15/07) τα 22 της χρόνια και ανήμερα των γενεθλίων της θέλησε να δημοσιοποιήσει το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει. Από την Περούτζια της Ιταλίας, όπου βρίσκεται για θεραπεία, η νεαρή τενίστρια, που θεωρούταν ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα, έγραψε ένα γράμμα που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της WTA, στέλνοντας μηνύματα αισιοδοξίας και σε καμία περίπτωση λύπησης. 
"Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου και θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις υπέροχες ευχές σας. Δεν έχω γράψει τόσο καιρό γιατί είμαι εκτός τουρνουά και θέλω να το κάνω σήμερα.
Δεν είναι εύκολη στιγμή για μένα. Ήμουν λίγο άτυχη με την υγεία μου. Έχω Hodgkin's lymphoma, μια μορφή καρκίνου. Κάνω θεραπείες στην Ιταλία και όλα πάνε καλά όμως χρειάζεται χρόνος και υπομονή και πρέπει να είμαι δυνατή για να το ξεπεράσω. Το καλό είναι ότι μετά από λίγους ακόμα μήνες θεραπείας και αν νιώθω καλά, υπάρχει πιθανότητα να παίξω και πάλι τένις. Μου έχει λείψει το τένις, μου έχει λείψει να βλέπω τους φίλους μου σε όλο τον κόσμο, μου έχουν λείψει όλα αυτά. Το τένις ήταν η ζωή μου για 15 χρόνια.
Υπάρχουν κάποιοι λόγοι που κάνω τη θεραπεία στην Ιταλία. Καταρχήν έχω μια προπονητική βάση εδώ και πολλούς στενούς φίλους, οπότε είναι κάτι σαν δεύτερο σπίτι μου. Επίσης, το νοσοκομείο της Περούτζια είναι ένα από τα καλύτερα στην Ιταλία που ειδικεύεται σε αυτές τις περιπτώσεις και οι γιατροί κάνουν ότι περνάει απ' το χέρι τους. Είναι το τέλειο μέρος για μένα και όλοι με κάνουν να αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου.
Είμαι δυνατό άτομο. Το έχω δείξει και στο παρελθόν. Σίγουρα αυτό που περνάω είναι κάτι διαφορετικό, όμως είμαι βέβαιη ότι όταν τελειώσει, η ζωή μου θα είναι ακόμα καλύτερη από πριν Είναι η δυσκολότερη κατάσταση που έχω περάσει ποτέ στη ζωή μου. Είμαι βέβαιη ότι θα το ξεπεράσω. Είναι θέμα υπομονής και χρόνου.
Παρόλο που βρίσκομαι σε θεραπεία, θα γιορτάσω τα γενέθλιά μου σήμερα. Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω την οικογένειά μου και τους κοντινούς μου φίλους εδώ σήμερα. Είναι εδώ κάθε μέρα, κάθε εβδομάδα, κάθε μήνα και με βοηθάνε πολύ.
Απλά ήθελα να σας γράψω γιατί πραγματικά πέρασε πολύς καιρός και μου λείψατε όλοι σας. Θα βρίσκομαι εκτός τουρνουά για λίγο ακόμη διάστημα όμως ελπίζω να σας δω όλους ξανά σύντομα".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Master Designers

Master Designers
Graphic Design & Web Development Solutions

Samsung Galaxy Note 3 Copy

iPhone 5S Copy Hiphone

iPhone 5 Goophone vs Apple iPhone 5

SΛMSUNG Galaxy S3 copy Unboxing

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''
Android smartphone - 179,00€

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''
Android smartphone - 169,00€

ePad 7" A13 - 1.2Ghz

ePad 7" A13 - 1.2Ghz
Android 4.0 - 84,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€
http://lentzco.gr

iPhone 4, 4S parts & Service

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...
Η πόλη των πελαργών

Our Visitors now

Πρωτοσέλιδα

Blog Archive

Η λίστα ιστολογίων μου

Pathfinder.gr Sports - Σούπερ Λίγκα

Sports - Παράξενα

meteo.gr | Πρόγνωση Καιρού

Ο Καιρός

Οι ταινίες της ημέρας

About Me

Σταυρόπουλος Άκης
Ελευσίνα, Φιλιππιάδα, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ
Powered By Blogger