8:46 π.μ. | Αναρτήθηκε από
Σταυρόπουλος Άκης |
Επεξεργασία ανάρτησης
Ενδιαφέροντα στοιχεία για τα κοινωνικά δίκτυα προέκυψαν από την παγκόσμια έρευνα Wave 7.
Η UM, μέλος της IPG Mediabrands, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της Wave 7, της πιο φιλόδοξης παγκόσμιας έρευνας για τα social media, η οποία γίνεται κάθε χρόνο από το 2006, με δείγμα που ξεπερνά το 1 δισ. ενεργών χρηστών ίντερνετ.
Η έρευνα Wave, η οποία είναι η πρώτη μελέτη μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε παγκόσμιο επίπεδο, εντόπισε τις δυναμικές αλλαγές που συντελούνται στο περιβάλλον των social media κατά τα τελευταία επτά χρόνια. Στο πλαίσιο της φετινής έρευνας, η ανθρώπινη ανάγκη για επικοινωνία σε συνδυασμό με τη διάδοση των smartphones, αποκαλύπτει συναρπαστικά δεδομένα για τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ο πλούτος της πληροφόρησης που προσφέρει η έρευνα, δίνει τη δυνατότητα στους brand marketers να εκμεταλλευτούν τη διεθνή εμπειρία και να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους στις ανάγκες του καταναλωτή που στοχεύουν.
Όπως αποκαλύπτει η έρευνα, οι νέες τεχνολογίες σχεδιάζονται έτσι ώστε να εμπνέουν την ανθρώπινη αλληλεπίδραση και το διάλογο. Ωστόσο, η απλή καταγραφή των πιο πρόσφατων τάσεων δεν είναι πλέον αρκετή, καθώς το σημαντικό για τα brands σήμερα είναι να κατανοούν αυτή την αλληλεπίδραση και να γίνονται μέρος της. Ακόμα και η πιο επιφανειακή δραστηριότητα στο διαδίκτυο γίνεται από τον καταναλωτή για να ικανοποιήσει κάποια ανάγκη του. Ρωτώντας «γιατί», η έρευνα Wave αποκαλύπτει τα βασικά κίνητρα που οδηγούν τον καταναλωτή σε αυτό το διάλογο, ανοίγοντας το δρόμο για τη δημιουργία πιο συναρπαστικών εμπειριών με τα brands στα social media, εμπειριών που βασίζονται στα insights των καταναλωτών.
Σύμφωνα με τη Wave 7, η καταναλωτική αλληλεπίδραση επηρεάζεται από 5 βασικές ανάγκες: Relationship, Diversion, Learning, Progression και Recognition. Οι ανάγκες αυτές υποκινούν και τροφοδοτούν τη χρήση των social media. Τα ευρήματα της Wave 7 δεν δείχνουν κάποιο σημάδι κόπωσης των χρηστών του ίντερνετ. Η ταχεία ανάπτυξη των mobile συσκευών οδηγεί σε μία νοοτροπία «always on» με τους χρήστες ανά τον κόσμο να είναι περισσότερο συνδεδεμένοι περισσότερες φορές .
Ακολουθούν τα βασικά ευρήματα της έρευνας Wave 7…
«The Need for Speed»
Σύμφωνα με την έρευνα, το 56% συμφωνεί ότι η κοινωνική δικτύωση αποτελεί άρρηκτο κομμάτι της κοινωνικής του ζωής, με δύο στους τρεις Έλληνες να είναι μόνιμα συνδεδεμένοι. Τα Micro blogging sites, όπως είναι για παράδειγμα το Twitter, σημειώνουν αύξηση με τους μεγαλύτερους ρυθμούς παγκοσμίως, ενώ το 46% των Ελλήνων κάνει χρήση υπηρεσιών micro blogging.
«Pleasure, Passion or Pursuit»
Όλες οι χώρες συμφωνούν ότι το μεγάλο πλεονέκτημα των social media έγκειται στην ικανότητα τους να ενισχύουν τις ανθρώπινες σχέσεις. Σε ό,τι αφορά στο ελληνικό κοινό, τα social media αποτελούν επιπλέον ένα μέσο διασκέδασης και προσωπικής έκφρασης.
«The keyboard to Success»
Το επαγγελματικό social network σημείωσε την ταχύτερη ανάπτυξη κατά το τελευταίο έτος. Η Wave 7 αποκαλύπτει ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει γίνει βασικό μέσο για την προώθηση του επαγγελματικού προφίλ τη διαμόρφωση απόψεων και την καλλιέργεια σεβασμού.
«How much to share»
Το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο συνεχίζει να αποτελεί θέμα συζήτησης. Το 67% των συνδεδεμένων καταναλωτών παγκοσμίως και το 74% των Ελλήνων αντίστοιχα, προβληματίζονται γύρω από την ποσότητα των προσωπικών τους δεδομένων που διατίθεται στο διαδίκτυο. Ωστόσο, πάνω από το 43% υποστηρίζουν brands που χρησιμοποιούν προσωπικά δεδομένα για την προώθηση αγαθών, υπό την προϋπόθεση της βελτίωσης της διαδικτυακής τους εμπειρίας. Αυτή η ανταλλαγή αξιών οδήγησε σε μία αύξηση της τάξεως του 10% στη συμμετοχή των καταναλωτών σε brand communities, αποδεικνύοντας ότι η βαθιά κατανόηση των καταναλωτικών αναγκών μπορεί να οδηγήσει σε μια πιο στρατηγική προσέγγιση του engagement με τους καταναλωτές.
Η έρευνα Wave διεξάγεται σε ετήσια βάση από τη UM, έχει ως αντικείμενο τα social media και αποτελεί τη μακροβιότερη έρευνα σε αυτόν τον τομέα. Από το 2006 μέχρι σήμερα η Wave καταγράφει την παγκόσμια επιρροή των social media, ερευνώντας τις αλλαγές που προκύπτουν από τις νέες μορφές επικοινωνίας στο ίντερνετ. Στο πέρασμα του χρόνου η Wave έχει καταγράψει την πρωτοφανή ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσα από νέες πλατφόρμες προσεγγίζοντας μεγάλες μάζες κοινού, με μεγάλη ταχύτητα.
Το δείγμα της έρευνας Wave 7 αποτελείται από 1 δισ. ενεργούς χρήστες του ίντερνετ σε 65 χώρες. Σε αυτό το πλαίσιο η Wave αποτελεί πλέον ένα ανεκτίμητο εργαλείο για την ενημέρωση των στελεχών του μάρκετινγκ σχετικά με τις τάσεις στα social media και τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Η UM, μέλος της IPG Mediabrands, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της Wave 7, της πιο φιλόδοξης παγκόσμιας έρευνας για τα social media, η οποία γίνεται κάθε χρόνο από το 2006, με δείγμα που ξεπερνά το 1 δισ. ενεργών χρηστών ίντερνετ.
Η έρευνα Wave, η οποία είναι η πρώτη μελέτη μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε παγκόσμιο επίπεδο, εντόπισε τις δυναμικές αλλαγές που συντελούνται στο περιβάλλον των social media κατά τα τελευταία επτά χρόνια. Στο πλαίσιο της φετινής έρευνας, η ανθρώπινη ανάγκη για επικοινωνία σε συνδυασμό με τη διάδοση των smartphones, αποκαλύπτει συναρπαστικά δεδομένα για τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ο πλούτος της πληροφόρησης που προσφέρει η έρευνα, δίνει τη δυνατότητα στους brand marketers να εκμεταλλευτούν τη διεθνή εμπειρία και να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους στις ανάγκες του καταναλωτή που στοχεύουν.
Όπως αποκαλύπτει η έρευνα, οι νέες τεχνολογίες σχεδιάζονται έτσι ώστε να εμπνέουν την ανθρώπινη αλληλεπίδραση και το διάλογο. Ωστόσο, η απλή καταγραφή των πιο πρόσφατων τάσεων δεν είναι πλέον αρκετή, καθώς το σημαντικό για τα brands σήμερα είναι να κατανοούν αυτή την αλληλεπίδραση και να γίνονται μέρος της. Ακόμα και η πιο επιφανειακή δραστηριότητα στο διαδίκτυο γίνεται από τον καταναλωτή για να ικανοποιήσει κάποια ανάγκη του. Ρωτώντας «γιατί», η έρευνα Wave αποκαλύπτει τα βασικά κίνητρα που οδηγούν τον καταναλωτή σε αυτό το διάλογο, ανοίγοντας το δρόμο για τη δημιουργία πιο συναρπαστικών εμπειριών με τα brands στα social media, εμπειριών που βασίζονται στα insights των καταναλωτών.
Σύμφωνα με τη Wave 7, η καταναλωτική αλληλεπίδραση επηρεάζεται από 5 βασικές ανάγκες: Relationship, Diversion, Learning, Progression και Recognition. Οι ανάγκες αυτές υποκινούν και τροφοδοτούν τη χρήση των social media. Τα ευρήματα της Wave 7 δεν δείχνουν κάποιο σημάδι κόπωσης των χρηστών του ίντερνετ. Η ταχεία ανάπτυξη των mobile συσκευών οδηγεί σε μία νοοτροπία «always on» με τους χρήστες ανά τον κόσμο να είναι περισσότερο συνδεδεμένοι περισσότερες φορές .
Ακολουθούν τα βασικά ευρήματα της έρευνας Wave 7…
«The Need for Speed»
Σύμφωνα με την έρευνα, το 56% συμφωνεί ότι η κοινωνική δικτύωση αποτελεί άρρηκτο κομμάτι της κοινωνικής του ζωής, με δύο στους τρεις Έλληνες να είναι μόνιμα συνδεδεμένοι. Τα Micro blogging sites, όπως είναι για παράδειγμα το Twitter, σημειώνουν αύξηση με τους μεγαλύτερους ρυθμούς παγκοσμίως, ενώ το 46% των Ελλήνων κάνει χρήση υπηρεσιών micro blogging.
«Pleasure, Passion or Pursuit»
Όλες οι χώρες συμφωνούν ότι το μεγάλο πλεονέκτημα των social media έγκειται στην ικανότητα τους να ενισχύουν τις ανθρώπινες σχέσεις. Σε ό,τι αφορά στο ελληνικό κοινό, τα social media αποτελούν επιπλέον ένα μέσο διασκέδασης και προσωπικής έκφρασης.
«The keyboard to Success»
Το επαγγελματικό social network σημείωσε την ταχύτερη ανάπτυξη κατά το τελευταίο έτος. Η Wave 7 αποκαλύπτει ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα έχει γίνει βασικό μέσο για την προώθηση του επαγγελματικού προφίλ τη διαμόρφωση απόψεων και την καλλιέργεια σεβασμού.
«How much to share»
Το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο συνεχίζει να αποτελεί θέμα συζήτησης. Το 67% των συνδεδεμένων καταναλωτών παγκοσμίως και το 74% των Ελλήνων αντίστοιχα, προβληματίζονται γύρω από την ποσότητα των προσωπικών τους δεδομένων που διατίθεται στο διαδίκτυο. Ωστόσο, πάνω από το 43% υποστηρίζουν brands που χρησιμοποιούν προσωπικά δεδομένα για την προώθηση αγαθών, υπό την προϋπόθεση της βελτίωσης της διαδικτυακής τους εμπειρίας. Αυτή η ανταλλαγή αξιών οδήγησε σε μία αύξηση της τάξεως του 10% στη συμμετοχή των καταναλωτών σε brand communities, αποδεικνύοντας ότι η βαθιά κατανόηση των καταναλωτικών αναγκών μπορεί να οδηγήσει σε μια πιο στρατηγική προσέγγιση του engagement με τους καταναλωτές.
Η έρευνα Wave διεξάγεται σε ετήσια βάση από τη UM, έχει ως αντικείμενο τα social media και αποτελεί τη μακροβιότερη έρευνα σε αυτόν τον τομέα. Από το 2006 μέχρι σήμερα η Wave καταγράφει την παγκόσμια επιρροή των social media, ερευνώντας τις αλλαγές που προκύπτουν από τις νέες μορφές επικοινωνίας στο ίντερνετ. Στο πέρασμα του χρόνου η Wave έχει καταγράψει την πρωτοφανή ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσα από νέες πλατφόρμες προσεγγίζοντας μεγάλες μάζες κοινού, με μεγάλη ταχύτητα.
Το δείγμα της έρευνας Wave 7 αποτελείται από 1 δισ. ενεργούς χρήστες του ίντερνετ σε 65 χώρες. Σε αυτό το πλαίσιο η Wave αποτελεί πλέον ένα ανεκτίμητο εργαλείο για την ενημέρωση των στελεχών του μάρκετινγκ σχετικά με τις τάσεις στα social media και τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
techit.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Samsung Galaxy Note 3 Copy
iPhone 5S Copy Hiphone
iPhone 5 Goophone vs Apple iPhone 5
SΛMSUNG Galaxy S3 copy Unboxing
Our Visitors now
Πρωτοσέλιδα
Blog Archive
-
►
2019
(1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2017
(47)
- ► Φεβρουαρίου (44)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2016
(228)
- ► Φεβρουαρίου (63)
-
►
2015
(650)
- ► Δεκεμβρίου (5)
- ► Σεπτεμβρίου (78)
- ► Φεβρουαρίου (89)
- ► Ιανουαρίου (115)
-
►
2014
(1222)
- ► Δεκεμβρίου (81)
- ► Σεπτεμβρίου (67)
- ► Φεβρουαρίου (139)
- ► Ιανουαρίου (219)
-
▼
2013
(2439)
-
▼
Δεκεμβρίου
(144)
- Οι πιο κερδοφόρες ταινίες του 2013
- ΒΙΝΤΕΟ-Κέρδισε 100.000 ευρώ με ένα τρίποντο
- ΒΙΝΤΕΟ-Οι κορυφαίες αποκρούσεις της χρονιάς
- Απίθανη κατάβαση με σκι
- Οι 100 καλύτεροι κιθαρίστες της ροκ
- Το όραμα της Samsung για ένα μέλλον γεμάτο…οθόνες ...
- Oppo Find 7: Επιβεβαιώθηκε ότι διαθέτει οθόνη 5.5”...
- Πρωτοποριακό δίκτυο για την προώθηση των Ζαγοροχωρίων
- Τα highlights της Apple το 2013
- H έξυπνη μηχανή
- Πως μετράνε τον χρόνο στον κόσμο
- Πως μετράνε τον χρόνο στον κόσμο
- Γιατί τα δίσεκτα έτη θεωρούνται γρουσούζικα
- ΒΙΝΤΕΟ-Οι Anonymous μαθαίνουν ιστορία στους Σκοπια...
- Pinterest: Τα δημοφιλέστερα pins για το 2013
- H Nokia αποσύρει τους HERE Maps από το App Store ε...
- iOS 7.1 beta 2: Τα νέα ευρήματα
- Εορταστική προσφορά: Εξωτερική μπαταρία Anker 2nd ...
- FlipControlCenter: Η παραμετροποίηση του Control C...
- Samsung: Η νέα διαφήμιση για το κινητό ρολόι προκά...
- ΒΙΝΤΕΟ-Απίστευτο γκολ στη σάλα
- BINTEO-Oι «αποχρώσεις» του Ήλιου
- ΒΙΝΤΕΟ-Τα 10 καλύτερα καρφώματα για το 2013
- Game of Thrones: Η πιο πειρατική σειρά για δεύτερη...
- Sensoria Fitness Socks: Έξυπνες κάλτσες καταγράφου...
- Shapify.me: Εκτύπωσε την τρισδιάστατη μινιατούρα σ...
- H NASA μας παρουσιάζει τον Ήλιο με χρώματα! [Video]
- 12 Days of Gifts – Ημέρα 2η. Κατεβάστε το Tiny Thi...
- Τα φανταστικά σχέδια δύο μελλοντικών iPhone που εν...
- Διαθέσιμο το jailbreak του iOS 7 για iPhone, iPad ...
- Tips: Πως να βελτιώσετε τη μπαταρία του iPhone
- Κόντεψε να… τρακάρει με το ταμπλό ο Λεμπρόν (VIDEO)
- Τα αθλητικά γεγονότα που... σημάδεψαν το 2013
- ΒΙΝΤΕΟ-Ο κύβος που «περπατάει»
- Parce μείωση 50% στον ετήσιο λογαριασμό ηλεκτρικού...
- 10 απίστευτα στοιχεία που δεν γνωρίζετε για τους A...
- ΒΙΝΤΕΟ-Οι πιο αστείες στιγμές του ΝΒΑ στο 2013
- ‘How to Train Your Dragon 2′ Trailer
- Yahoo Mail – τώρα ξανά με Tabs…
- Shazam για iPhone – τώρα ακούει συνέχεια…
- Αυτά είναι τα πιο έξυπνα γυαλιά που είδατε ποτέ [V...
- Thief: Νέο trailer μας συστήνει την “Queen of the ...
- Tweetbot, 1Password, Day One, PCalc και άλλες πρωτ...
- National Geographic: Οι καλύτερες ταξιδιωτικές φωτ...
- Ερευνητές βρήκαν νέα μέθοδο για βρασμό νερού σε μό...
- Τα κλειδιά της BMW i8 είναι τόσο εντυπωσιακά όσο τ...
- Samsung Galaxy Note Pro: Διέρρευσε φωτογραφία του ...
- Ερευνητές αποστέλλουν γραπτά μηνύματα στον αέρα κά...
- Project Siena, δημιούργησε εύκολα τη δική σου εφαρ...
- Diablo III: Reaper of Souls. Ανακοινώθηκε η τιμή τ...
- Τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Google Maps
- Daedalus Touch, κυκλοφορεί δωρεάν με in-app purchases
- Star Wars: Knights of the Old Republic. Διαθέσιμο ...
- Walking Dead Season 2, κυκλοφόρησε στο App Store
- Cut the Rope 2, κυκλοφόρησε στο App Store
- ToneCloud, η πρώτη πλατφόρμα διαμοιρασμού custom ε...
- BINTEO-Οι «μαχητές» της GALAXY11
- BINTEO-Διπλό μπάκφλιπ με ποδήλατο
- Mac 27 ετών συνδέεται στο ίντερνετ!
- Εντυπωσιακός πιλότος ελικοπτέρου
- Φάρσα: Πείθουν μεθυσμένο οδηγό ότι ήταν σε κώμα γι...
- Παραμυθένιο χριστουγεννιάτικο χωριό στις Άλπεις!
- Τα παπούτσια του μέλλοντος θα εφαρμόζουν σαν… δέρμα!
- 125 ετών… εδώδιμο κέικ και κρασάκι 300 χρόνων!
- Χριστουγεννιάτικα έθιμα απ’ όλο τον κόσμο!
- Οι 10 πιο χιονισμένες πόλεις στον κόσμο!
- Το… ελληνικό κοκτέιλ «Νικολάκης» κάνει θραύση στην...
- Πώς θα φάτε ένα μανταρίνι χωρίς να το ξεφλουδίσετε...
- Οικολογικό ποδήλατο «τρώει» το καυσαέριο!
- Assassin’s Creed IV: Black Flag Freedom Cry DLC La...
- Απίστευτο 3D Printed… κρανίο!
- Samyang – ρίχνει 5 νέους Full-Frame φακούς για Son...
- DoTA 2: Ανοικτή πρόσβαση πλέον για όλους [Video]
- Πείραμα έδειξε ότι τα φυτά μαραίνονται όταν τοποθε...
- Samsung “Launching People”. Οταν η τεχνολογία συνα...
- Η νέα χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple ‘Misun...
- Tydlig, ένας νέος τύπος αριθμομηχανής για το iPhon...
- Tomb Raider I: Το original game του Playstation τώ...
- Best of App Store 2013, οι καλύτερες εφαρμογές για...
- Νορβηγία: Περπατάνε κόντρα στον αέρα [video]
- Ο… MacGyver της φορτωτικής [Video]
- Ο πιο πρωτότυπος και δημιουργικός τρόπος για χριστ...
- Απεργία στο γερμανικό παράρτημα της Amazon.com
- Οι νέες τάσεις στα social networks
- Τηλεόραση μέσω Xbox μέσα στο 2014
- Η ιστορική πτήση των αδελφών Ράιτ
- Το μαρούλι και η… ιστορία του
- Μάθετε την αλήθεια για τη μπίρα
- Σκάνδαλο της UEFA ή φάρσα;
- ΒΙΝΤΕΟ-Ο ρατσισμός… στη θέση που του αξίζει
- Επτά από τα πιο εντυπωσιακά ξενοδοχεία του κόσμου
- Ποιος εφηύρε τον κώδικα μπράιγ
- Γάλλος πουλάει αέρα… χωριάτικο
- Στη Νέα Ζηλανδία θα γυριστούν τα Avatar
- ΒΙΝΤΕΟ-Παίζει ντραμς με το iPAD
- Τώρα μπορείς να βουτάς στο χρήμα σαν τον Scrooge M...
- To FBI μπορεί να ανοίξει κρυφά την webcam του υπολ...
- H Facebook εγκαινιάζει νέο εργαστήριο Τεχνητής Νοη...
- Dell Chromebook 11, το πρώτο της εταιρείας με τιμή...
- Η Sony παρουσιάζει το πρώτο USB flash drive για sm...
- ► Σεπτεμβρίου (213)
- ► Φεβρουαρίου (253)
- ► Ιανουαρίου (190)
-
▼
Δεκεμβρίου
(144)
-
►
2012
(2709)
- ► Δεκεμβρίου (245)
- ► Σεπτεμβρίου (249)
- ► Φεβρουαρίου (293)
- ► Ιανουαρίου (280)
-
►
2011
(2214)
- ► Δεκεμβρίου (379)
- ► Σεπτεμβρίου (175)
- ► Φεβρουαρίου (128)
- ► Ιανουαρίου (195)
Η λίστα ιστολογίων μου
-
Λίβανος: Τουλάχιστον 20 νεκροί από ισραηλινό πλήγμα νότια της Βηρυτού - Συνεχίζονται οι πολύνεκρες ισραηλινές επιθέσεις κοντά στην πρωτεύουσα του Λιβάνου. Τουλάχιστον 20 άνθρωποι σκοτώθηκαν την Τρίτη σε ισραηλινό πλήγμα με στ...Πριν από 1 ώρα
-
Ευχαριστήρια ανακοίνωση του Εθνικού Φιλιππιάδας για φίλαθλο κόσμο και διαιτησία - Δείτε την ανακοίνωση του Εθνικού Φιλιππιάδας: Καλησπέρα σε όλους…!!!Σύσσωμο το Δ.Σ. του Α.Π.Σ. Εθνικός Φιλιππιάδας… The post Ευχαριστήρια ανακοίνωση του ...Πριν από 4 ώρες
-
Μίνι καροτσάκι για ανάπηρο κατσίκι έφτιαξαν οι κρατούμενοι στις αγροτικές φυλακές Αγιάς - *Όταν υπάρχει θέληση για ζωή, όλοι έχουν δικαίωμα στη ζωή!* *Το σχόλιο και η φωτό στάλθηκαν από τον συνάδελφο με αρμοδιότητα στις κτηνοτροφικές εγκαταστά...Πριν από 8 ώρες
-
Η ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΤΗΣ ΑΜΒΡΑΚΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ: Η ΓΕΝΝΑΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, ΤΟ ΚΑΠΝΟΓΟΝΟ ΟΠΛΟ ΚΑΙ Η... ΛΕΗΛΑΣΙΑ - Η Αμβρακία κατείχε τη θέση της σημερινής Άρτας... ...Χτισμένη πάνω στους ίδιους λόφους (το&ups [...]Πριν από 3 εβδομάδες
-
-
Τάισμα μικρών πελαργών - Οι μικροί πελαργοί τρέφονται και από τους δυο γονείς τους. Στην αρχή αυτοί αποβάλλουν με την μορφή εμετού την τροφή στο μέσο της φωλιάς απ’ όπου οι νεοσσοί...Πριν από 5 μήνες
-
Maldives: Ένας Έλληνας δημιουργεί εμπειρίες σε ένα μαγικό νησί - *O Γιάννης Γιαννόπουλος, ένας από τους μεγαλύτερους γνώστες της περιοχής των Μαλδίβων και νυν Director of Food & Beverage στο νέο resort Ifuru Island Mal...Πριν από 7 μήνες
-
-
Sony Vaio SVF15 battery - Sony Vaio SVF15 μπαταρία *Για τα μοντέλα:* Sony Vaio SVF14 series all models Sony Vaio SVF15 series all models Sony Vaio FIT 14E series all models Sony Va...Πριν από 7 χρόνια
-
-
ΕΘΝΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΟΦΕΙΛΕΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ - Το 2012 , δημιούργησα την πρόταση *"ΕΘΝΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΟΦΕΙΛΕΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ"* η οποία αποτέλεσε την αιχμή του Δόρατος του προεκλογικού προγράμμ...Πριν από 8 χρόνια
-
Δημιουργία λογαριασμού email - Κάνοντας διπλό κλικ στο εικονίδιο του Outlook Express που υπάρχει στην Επιφάνεια εργασίας (Desktop), ανοίγει το πρόγραμμα αλληλογραφίας. Για να φτιάξετε έν...Πριν από 14 χρόνια
-
Κέντρο Υγείας Φιλιππιάδας - Τί γίνεται με το Κέντρο Υγείας της πόλης μας? Υπάρχει φύλαξη τις νυχτερινές ώρες ή μήπως ... ο/η γιατρός εφημερίας και η νοσοκόμα βάρδιας εκτελούν και χρέη...Πριν από 14 χρόνια
-
Η Μεγάλη Ντροπή!! - Ήταν τέτοια εποχή πριν από δυο χρόνια. Είχε μόλις κυκλοφορήσει ένας πολυ σοβαρός τουριστικός οδηγός, για την περιοχή μας. Για την ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ανέφερε μόνο τ...Πριν από 15 χρόνια
-
-
-
-
-
-
NewsIT
SPORT 24
Pathfinder.gr Sports - Σούπερ Λίγκα
Sports - Παράξενα
meteo.gr | Πρόγνωση Καιρού
Ο Καιρός
Οι ταινίες της ημέρας
About Me
- Σταυρόπουλος Άκης
- Ελευσίνα, Φιλιππιάδα, Greece
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου