«Με απόλυτη ειλικρίνεια νιώθω ότι ήταν ο τελευταίος αγώνας μου στο ΟΑΚΑ», ήταν η νέα δήλωση… βόμβα του Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς, που τόνισε ότι η παραμονή του στον Παναθηναϊκό δεν εξαρτάται από τον ίδιο.

Ο «Ζοτς» επέμεινε και μετά το σημερινό τέταρτο τελικό σε όσα έχει πει τους τελευταίους μήνες για την παραμονή του στους «πράσινους»: «Με απόλυτη ειλικρίνεια νιώθω ότι είναι το τελευταίο ματς στο ΟΑΚΑ και ίσως ο τελευταίος στο ΣΕΦ το προσεχές Σάββατο. Τίποτε δεν εξαρτάται από μένα. Δεν είναι θέμα εάν εγώ θέλω να συνεχίσω ποτέ δεν ήταν».

«Δεν έχει καμία σχέση το αποτέλεσμα στο ΣΕΦ με την παραμονή μου», συνέχισε ο «Ζοτς». «Είμαι υπερήφανος για την φετινή σεζόν όπως και προηγούμενα χρόνια. Το καλοκαίρι η κατάσταση ήταν δύσκολη, καταφέραμε, όμως, να κερδίσουμε ένα τίτλο, το Κύπελλο Ελλάδας, με νίκη επί του Πρωταθλητή Ευρώπης».

«Είναι φυσιολογική κατάσταση μια ομάδα με ίδιο προπονητή μετά από 13 χρόνια», αναρωτήθηκε ο Ομπράντοβιτς και πρόσθεσε: «Δεν είναι ώρα να τεθεί τέτοιο ερώτημα».

Σε παρατήρηση ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον είναι επί 25 χρόνια προπονητής στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ο κόουτς των «πρασίνων» απάντησε: «Εγώ θα ήθελα να μείνω για 36 χρόνια, αλλά δεν εξαρτάται από μένα. Με τον Παναθηναϊκό δεν έχω σχέση κόουτς συλλόγου. Μου αρέσει, που είμαι στον Παναθηναϊκό και νιώθω Παναθηναϊκός μετά από 13 χρόνια».

Εγώ θα ήθελα 36 χρόνια, δεν εξαρτάται τίποτα από μένα. Δεν είναι σχέση κόουτς κλαμπ, μου αρέσει που είμαι στον Παναθηναϊκό και νιώθω Παναθηναϊκός μετά από 13 χρόνια».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Master Designers

Master Designers
Graphic Design & Web Development Solutions

Samsung Galaxy Note 3 Copy

iPhone 5S Copy Hiphone

iPhone 5 Goophone vs Apple iPhone 5

SΛMSUNG Galaxy S3 copy Unboxing

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''
Android smartphone - 179,00€

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''
Android smartphone - 169,00€

ePad 7" A13 - 1.2Ghz

ePad 7" A13 - 1.2Ghz
Android 4.0 - 84,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€
http://lentzco.gr

iPhone 4, 4S parts & Service

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...
Η πόλη των πελαργών

Our Visitors now

Πρωτοσέλιδα

Blog Archive

Η λίστα ιστολογίων μου

Pathfinder.gr Sports - Σούπερ Λίγκα

Sports - Παράξενα

meteo.gr | Πρόγνωση Καιρού

Ο Καιρός

Οι ταινίες της ημέρας

About Me

Σταυρόπουλος Άκης
Ελευσίνα, Φιλιππιάδα, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ
Powered By Blogger