Ανακοινώθηκε η επιστροφή του Ραικόνεν

Μετά από δύο χρόνια απουσίας, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 με την Ferrari επιστρέφει στη δράση, γεγονός που τον χαροποιεί ιδιαίτερα.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα μετά από 2 χρόνια. Ευχαριστώ πολύ την Lotus Renault GP που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία. Ο χρόνος που πέρασα στο WRC ήταν πολύ χρήσιμος για την καριέρα μου ως οδηγός, αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ το γεγονός πως η ανάγκη μου για την Φόρμουλα 1 έχει μεγαλώσει. Ήταν μια εύκολη απόφαση να επιστρέψω με την Lotus Renault GP, καθώς έχω εντυπωσιαστεί από την φιλοδοξία της. Είμαι έτοιμος να συμβάλλω στην ενίσχυση της ομάδας", ήταν τα λόγια του "Iceman".

Από την πλευρά του, ο ιδιοκτήτης της Lotus Renault GP, Χεράρντ Λόπες δήλωσε: "Όλο το χρόνο λέγαμε πως έχουμε ξεκινήσει έναν νέο κύκλο στην ομάδα. Εργαστήκαμε πολύ σκληρά για να δημιουργήσουμε μια σωστή βάση, από την οποία θα ξεκινήσουμε την άνοδό μας στις υψηλότερες θέσεις. Η απόφαση να πάρουμε τον Κίμι είναι το πρώτο βήμα από διάφορες ανακοινώσεις οι οποίες θα μας μετατρέψουν σε πιο δυνατούς ανταγωνιστές στο μέλλον. Όλοι ανυπομονούμε να δουλέψουμε με έναν παγκόσμιο πρωταθλητή. Εκ μέρους του προσωπικού μας θα ήθελα να καλωσορίσω τον Κίμι".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Master Designers

Master Designers
Graphic Design & Web Development Solutions

Samsung Galaxy Note 3 Copy

iPhone 5S Copy Hiphone

iPhone 5 Goophone vs Apple iPhone 5

SΛMSUNG Galaxy S3 copy Unboxing

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''
Android smartphone - 179,00€

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''
Android smartphone - 169,00€

ePad 7" A13 - 1.2Ghz

ePad 7" A13 - 1.2Ghz
Android 4.0 - 84,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€
http://lentzco.gr

iPhone 4, 4S parts & Service

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...
Η πόλη των πελαργών

Our Visitors now

Πρωτοσέλιδα

Blog Archive

Η λίστα ιστολογίων μου

Pathfinder.gr Sports - Σούπερ Λίγκα

Sports - Παράξενα

meteo.gr | Πρόγνωση Καιρού

Ο Καιρός

Οι ταινίες της ημέρας

About Me

Σταυρόπουλος Άκης
Ελευσίνα, Φιλιππιάδα, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ
Powered By Blogger