Μουρίνιο: «Δεν θα γίνω υποκριτής»

Η απολογία του τεχνικού στους οπαδούς της Ρεάλ

Καυστική ανακοίνωση με την οποία επιτίθεται στους «υποστηρικτές» της Ρεάλ Μαδρίτης εξέδωσε ο Ζοσέ Μουρίνιο, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ισπανικής ομάδας. Επίσης, ο Πορτογάλος τεχνικός απολογήθηκε στους οπαδούς της «βασίλισσας» για τη στάση του στον δεύτερο τελικό του Σούπερ Καπ Ισπανίας με την Μπαρτσελόνα.

Αναλυτικά η δήλωση του Μουρίνιο:

«Μόνο όσοι δεν με γνωρίζουν μπορούν να ονειρεύονται, να λένε ψεύτικες ιστορίες ή να πιστεύουν ότι θα φύγω από την Ρεάλ Μαδρίτης αυτή τη στιγμή…

Πιστεύω ότι αρκετοί εξεπλάγησαν από την ποιότητα που έδειξε η Ρεάλ Μαδρίτης κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας και θα ήταν έκπληξη για εκείνους η αποχώρησή μου από την ομάδα. Αυτό, όμως, είναι αδύνατον!

Έχω έναν φανταστικό πρόεδρο, πολύ έξυπνο και έχουμε μια εξαιρετική φιλία. Επίσης, έχω έναν γενικό διευθυντή που δουλεύει 24ώρες το 24ωρο για την ομάδα. Έτσι, το κίνητρό μου για τη Ρεάλ είναι μεγαλύτερο από κάποιους ψευτo-madridistas…

Δεν υπάρχει περίπτωση να φύγω. Σε καμία περίπτωση!

Πρέπε, επίσης, να ζητήσω συγγνώμη από τους οπαδούς της Ρεάλ Μαδρίτης - και μόνο από εκείνους - για τη συμπεριφορά μου στο τελευταίο μας παιχνίδι. Μερικοί άνθρωποι προσαρμόζονται καλύτερα στην υποκρισία στο ποδόσφαιρο σε σχέση με εμένα, κρύβουν τα πρόσωπά τους και μιλούν ψιθυριστά μέσα στις φυσούνες.

Δεν έχω μάθει να είμαι υποκριτής και δεν πρόκειται να γίνω.

Εύχομαι τα καλύτερα σε όλους…».

Πηγή: sport-fm.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Master Designers

Master Designers
Graphic Design & Web Development Solutions

Samsung Galaxy Note 3 Copy

iPhone 5S Copy Hiphone

iPhone 5 Goophone vs Apple iPhone 5

SΛMSUNG Galaxy S3 copy Unboxing

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''
Android smartphone - 179,00€

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''
Android smartphone - 169,00€

ePad 7" A13 - 1.2Ghz

ePad 7" A13 - 1.2Ghz
Android 4.0 - 84,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€
http://lentzco.gr

iPhone 4, 4S parts & Service

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...
Η πόλη των πελαργών

Our Visitors now

Πρωτοσέλιδα

Blog Archive

Η λίστα ιστολογίων μου

Pathfinder.gr Sports - Σούπερ Λίγκα

Sports - Παράξενα

meteo.gr | Πρόγνωση Καιρού

Ο Καιρός

Οι ταινίες της ημέρας

About Me

Σταυρόπουλος Άκης
Ελευσίνα, Φιλιππιάδα, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ
Powered By Blogger