Η Σερένα Ουίλιαμς επιστρέφει στην αγωνιστική δράση έπειτα από απουσία ενός έτους, παίρνοντας μέρος στο τουρνουά του Ιστμπουρν και στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε μίλησε, για πρώτη φορά, για τη σοβαρή περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της τον περασμένο Μάρτιο.
Σχετικά links

"Είμαι χαρούμενη που επιστρέφω. Σε κάποια στιγμή βρέθηκα στο κρεβάτι του θανάτου. Στην αρχή δεν εκτίμησα τη σοβαρότητα της κατάστασής μου. Ο κόσμος έλεγε ότι είμαι καλά, ότι όλα είναι εντάξει αλλά τα πράγματα ήταν πολύ σοβαρά. Εάν είχα καθυστερήσει δύο ημέρες θα τελείωνε η καριέρα μου ή ακόμη χειρότερα. Μου είπαν ότι είχα θρομβώσεις και στους δύο πνεύμονες. Πολύς κόσμος έχει πεθάνει από αυτό. Εφτασα σε σημείο να αναπνέω μετά δυσκολίας. Κάθησα σε έναν καναπέ και σκεφτόμουν, "γιατί συμβαίνει σε εμένα".
Η δεύτερη επέμβαση ήταν δύσκολη, περισσότερο από ψυχολογικής άποψης. Γι' αυτό το λόγο η συγκεκριμένη επιστροφή είναι εντελώς διαφορετική από οποιαδήποτε άλλη. Πλέον, έχω μία διαφορετική οπτική για τη ζωή και την καριέρα μου και δεν θεωρώ τίποτα δεδομένο. Κοιτάζω την κάθε μέρα ξεχωριστά.
Η 29άχρονη Αμερικανίδα, νικήτρια 13ών τουρνουά Grand Slam, επιθυμεί διακαώς να συμμετάσχει στο επερχόμενο Wimbledon ώστε να υπερασπιστεί τον τελευταίο τίτλο που έχει κατακτήσει μέχρι σήμερα και το τουρνουά του Ιστμπουρν αποτελεί την πρόβα-τζενεράλε. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Master Designers

Master Designers
Graphic Design & Web Development Solutions

Samsung Galaxy Note 3 Copy

iPhone 5S Copy Hiphone

iPhone 5 Goophone vs Apple iPhone 5

SΛMSUNG Galaxy S3 copy Unboxing

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''
Android smartphone - 179,00€

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''
Android smartphone - 169,00€

ePad 7" A13 - 1.2Ghz

ePad 7" A13 - 1.2Ghz
Android 4.0 - 84,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€
http://lentzco.gr

iPhone 4, 4S parts & Service

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...
Η πόλη των πελαργών

Our Visitors now

Πρωτοσέλιδα

Blog Archive

Η λίστα ιστολογίων μου

Pathfinder.gr Sports - Σούπερ Λίγκα

Sports - Παράξενα

meteo.gr | Πρόγνωση Καιρού

Ο Καιρός

Οι ταινίες της ημέρας

About Me

Σταυρόπουλος Άκης
Ελευσίνα, Φιλιππιάδα, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ
Powered By Blogger