Τελικά οι βρικόλακες δεν υπάρχουν μόνο στις ταινίες... Ο λόγος για την 31χρονη Kerry Thordon η οποία ζει σαν βρικόλακας στην κανονική της ζωή.. Η 31χρόνη είναι αναγκασμένη να βγαίνει έξω μόνο το βράδυ αφού όταν τη βλέπει ήλιος γεμίζει κοκκινίλες και εξανθήματα. Η ζωή της, όπως λέει η ίδια στη «DailyMail» είναι πολύ άσχημη αφού δεν μπορεί να πάει μία απογευματινή βόλτα ή όταν το...


κάνει πρέπει να είναι κατάλληλα εξοπλισμένη. " Όλη μέρα είμαι κλεισμένη μέσα στο σπίτι μέσα στα σκοτάδια και έχω συνεχώς ανοιχτό το aircondition" είπε και πρόσθεσε "έχω δώσει 4000 δολάρια για να τοποθετήσω ρολά μετάλλων στα παράθυρα του σπιτιού μου έτσι ώστε να μην μπαίνει ο ήλιος".

Πηγή 24rwo

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Master Designers

Master Designers
Graphic Design & Web Development Solutions

Samsung Galaxy Note 3 Copy

iPhone 5S Copy Hiphone

iPhone 5 Goophone vs Apple iPhone 5

SΛMSUNG Galaxy S3 copy Unboxing

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''
Android smartphone - 179,00€

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''
Android smartphone - 169,00€

ePad 7" A13 - 1.2Ghz

ePad 7" A13 - 1.2Ghz
Android 4.0 - 84,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€
http://lentzco.gr

iPhone 4, 4S parts & Service

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...
Η πόλη των πελαργών

Our Visitors now

Πρωτοσέλιδα

Blog Archive

Η λίστα ιστολογίων μου

Pathfinder.gr Sports - Σούπερ Λίγκα

Sports - Παράξενα

meteo.gr | Πρόγνωση Καιρού

Ο Καιρός

Οι ταινίες της ημέρας

About Me

Σταυρόπουλος Άκης
Ελευσίνα, Φιλιππιάδα, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ
Powered By Blogger