Ονειρευτήκατε ποτέ να ξυπνήσετε δίπλα στην Pamela Anderson; Τη δεκαετία του 90′ θα το θέλατε πολλοί, αλλά ο χρόνος είναι αμείλικτος και μπορεί τώρα να το έχετε μετανοιώσει…Αν ακόμα έχετε αυτή τη διάθεση τότε θα χαρείτε να μάθετε ότι μια εταιρία από το Σίδνευ, που κατασκευάζει εφαρμογές για iPhone, έπεισε την πρώην σεξοβόμβα του Hollywood να …τα βγάλει και να στριφογυρίσει μέσα στα σεντόνια της για εσάς!



Η εφαρμογή Wakey Wakey είναι ένα ξυπνητήρι με video, το οποίο απεικονίζει την άλλοτε πρωταγωνίστρια του Baywatch να παρακινεί το χρήστη να σηκωθεί από το κρεβάτι ή να του λέει να κοιμηθεί λίγο ακόμα. Η ίδια η Pamela εξέφρασε τις αμφιβολίες της σχετικά με την επιτυχία τη εφαρμογής:

“Πάντοτε έιχα πρόβλημα στο να σηκώσω τους άντρες από το κρεβάτι, οπότε δεν μπορώ να εγγυηθώ ότι η εφαρμογή θα λειτουργήσει. Από την άλλη, αρκετοί μου ζητάνε να κάνω χαζά πράγματα όλη την ώρα, αλλά η ιδέα αυτού του project μου φάνηκε αρκετά αστεία γι’αυτό και συμφώνησα. Βέβαια, οι μόνοι άντρες που ξυπνάω πλέον είναι τα παιδιά μου”

Σε ό,τι αφορά τη σχέση της με την τεχνολογία δήλωσε:
“Δεν έχω καλή σχέση με τα gagdets γενικότερα. Μπορεί να έχω στην κατοχή μου ένα iPhone, αλλά μετά βίας γνωρίζω τις λειτουργίες του. Πραγματικά δεν ξέρω για ποιο λόγο υπάρχουν, απλά μου αρέσει επειδή είναι διασκεδαστικό και τίποτε άλλο“.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Master Designers

Master Designers
Graphic Design & Web Development Solutions

Samsung Galaxy Note 3 Copy

iPhone 5S Copy Hiphone

iPhone 5 Goophone vs Apple iPhone 5

SΛMSUNG Galaxy S3 copy Unboxing

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''

HiPhone 5 Goophone I5 4.0''
Android smartphone - 179,00€

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''

SΛMSUNG Galaxy S3 i9300 4.8''
Android smartphone - 169,00€

ePad 7" A13 - 1.2Ghz

ePad 7" A13 - 1.2Ghz
Android 4.0 - 84,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€

Apple Earphones Remote + Mic 12,90€
http://lentzco.gr

iPhone 4, 4S parts & Service

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...

Ταξίδι: Ήπειρος - Φιλιππιάδα...
Η πόλη των πελαργών

Our Visitors now

Πρωτοσέλιδα

Blog Archive

Η λίστα ιστολογίων μου

Pathfinder.gr Sports - Σούπερ Λίγκα

Sports - Παράξενα

meteo.gr | Πρόγνωση Καιρού

Ο Καιρός

Οι ταινίες της ημέρας

About Me

Σταυρόπουλος Άκης
Ελευσίνα, Φιλιππιάδα, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ
Powered By Blogger